in

Tips om te overleven in een rumoerige werkomgeving

De afgelopen decennia heeft de evolutie van werkplekken de gemiddelde ruimte per werknemer verkleind van 37 m2 naar slechts 14 m2. Ook de hoeveelheid rumoer op de werkplek is mede hierdoor vergroot.

Uit onderzoek* is gebleken dat open werkruimtes een negatieve invloed kunnen hebben op de efficiëntie, gezondheid en het welzijn van de werknemer.

  • Wist je dat zo’n 69 procent van de werknemers ontevreden is met de hoeveelheid rumoer op hun werkplek?
  • Wist je dat 63 procent vindt dat luidruchtige collega’s de grootste afleiding zijn op het werk?
  • Wist je dat zo’n 89 procent van de werknemers aangeeft productiever te zijn wanneer ze alleen werken?

Is het bij jullie op de redactie ook vaak druk en rumoerig? Probeer dan eens de onderstaande drie tips en kijk hoe je hier beter mee om kunt gaan:

  1. Creëer intelligente werkplekken: richt je kantoorruimte zo in dat de ruimtes zijn onderverdeeld op activiteit. Zo weet je op welke plekken je kunt focussen, kunt samenwerken en bijvoorbeeld kunt socializen.
  2. Vind de juiste balans: als je de flexibiliteit en de vrijheid hebt om zelf je werktijden en werkplekken te bepalen vergroot dit de tevredenheid op je werk.
  3. Zorg voor slimme technologie: innovatieve apparaten, connectiviteit en headsets met actieve noise cancellation maken flexibiliteit mogelijk.

Vind de juiste balans op je werk door gebruik te maken van de slimme technologie van Sennheiser. De Sennheiser MB 660 headset met Active Noise Cancellation (ANC) kan helpen om overheersende kantoorgeluiden te onderdrukken.

• Infographic

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Word jij de nieuwe Customer Experience Manager?

Aantal phishingsites met Nederlandse topmerken ruim 40% toegenomen