in

Teufel opent brandstore in Essen

Midden in het Ruhrgebied in hartje Essen opent Teufel op 3 augustus de deuren van zijn tweede winkel

Sinds 2014 is flagshipstore van Teufel in hartje Berlijn enorm populair, en met de opening van een tweede winkel in Essen (net over de grens bij Venlo) komt daar een tweede bij. Vanaf vrijdag 3 augustus zijn er onvervalste beats te horen vanuit de nieuwe brandstore op de Kettwiger Straße 35.

“Onze afspraakservice is buitengewoon goed ontvangen. Klanten regelen online hun afspraak waarna we de gewenste luidsprekers voor hen opstellen.”

Onmetelijk succes met eigen winkel

Lautsprecher Teufel is al jaren zeer succesvol in directe verkoop. Tot 2014 waren de home cinemasystemen, stereo- en streamingluidsprekers, bluetooth-luidsprekers en koptelefoons van Teufel alleen online beschikbaar. Kort na de verhuizing van het hele bedrijf naar het pas gerestaureerde winkelcentrum Bikini Berlin tegenover de Gedächtniskirche werd de eerste winkel geopend. “Oorspronkelijk wilden we Teufel-fans een kans bieden om onze producten live te ervaren. We hadden ook een representatieve showroom nodig voor onze partners en gasten”, zegt Sascha Mallah, CEO van Lautsprecher Teufel. “Niet alleen onze Berlijnse fans zijn dol op de winkel, maar ook veel van onze klanten reizen graag naar Berlijn af om hun gewenste product in het echt te ervaren”, voegt Sven Kirchner, General Manager Customer Retail toe. “Onze afspraakservice is buitengewoon goed ontvangen. Klanten regelen online hun afspraak waarna we de gewenste luidsprekers voor hen opstellen. Het spreekt voor zich dat we deze service ook in Essen aanbieden.”

Teufel ervaren

Iedereen die in de Teufel-store werkt, houdt van muziek en technologie. Klanten krijgen een eerlijk en op maat advies in de Teufel-winkels. Dus niet alleen in Berlijn maar binnenkort dus ook in Essen. Met name de demonstratiebioscoop met de directe vergelijkingsoptie van verschillende luidsprekersystemen inspireert klanten. “Ons consultingconcept loopt in Berlijn zeer goed. We kenne geen verkoopdruk en ervaren dat klanten pas na verschillende bezoeken iets in de winkel afnemen of online afnemen. Waarschijnlijk zijn wij een van de weinige winkels die niet boos zijn wanneer klanten het advies in de winkel krijgen om het vervolgens internet te bestellen”, grapt Kirchner.

Meer informatie over de Flagshipstore in Essen.

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

DigiTip & Win: Eminent Business Line USB Type-C oplossingen

Release nieuwe Nokia 3.1 in Nederland