Men leest tegenwoordig het nieuws als eerst op de smartphone of tablet. Met een compleet nieuwe responsive site én de Digitailing nieuwsbrief met een mobiele interface, spelen we hier op in. Voortaan kun je onze artikelen dus op al je devices lezen, daar waar je maar wilt. Om de makeover helemaal compleet te maken hebben we ook ons logo flink onder handen genomen; helemaal van deze tijd en tóch met dat typische Digitailing-gevoel.
Ook de branche veranderd
Het is niet alleen de manier van lezen die heel snel veranderd is, maar ook de hele branche heeft in vijf jaar een totale omslag gemaakt. Digitailing staat midden in de transitie van aankoop naar online en retail beleving, waar vakgebieden als ICT, telecom en CE samensmelten in een nieuwe wereld.
Online platform voor de professional in Consumentenelektronica, telecom en ICT
Digitailing gaat met de nieuwe site met al deze veranderingen mee. We hebben niet alleen de leesbaarheid en toegankelijkheid vergroot; er zijn ook meer promotiekansen. Denk daarbij onder andere aan grotere banners die op alle devices goed tot hun recht komen. Maar er is meer. Nieuwtjes, events, achtergrondverhalen, interviews, DigiFocus, DigiTips & DigiTests kunnen worden voorzien van groot beeld en filmpjes. Tevens zijn alle bekende deelopties voor sociale kanalen aanwezig waardoor er een groter bereikt ontstaat. Vraag de nieuwe mediakaart aan voor alle (nieuwe) mogelijkheden en laat hieronder of via onze sociale kanalen (Facebook, Twitter) weten wat je van de extreme makeover vind.
Digitailing team
redactie@digitailing.nl
06-28256368
Reacties
Loading…